Diskuze

Hlavní diskuze je vytvořena zejména pro registrované návštěvníky Nbasket.cz, fanoušky NBA a další čtenáře. Pakliže máte dotaz ohledně NBA, využijte sekci Nbasket poradna. Pro příspěvky a dotazy týkající se článků využívejte diskuze u jednotlivých článků. Jste-li fanouškem určitého týmu, využívejte diskuzí přímo u každého týmu na jeho vlastní stránce. Děkujeme za pochopení.

Zobrazeno 5431-5460 z 5722<<  Předcházející  179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185  Následující  >>
janco52 | 21. 01. 2013 18:05:15
ale to co vravite to je uloha trenera on ked ma takych hracov ako ma ma im najst idealnu rolu v teame
dusky | 21. 01. 2013 15:44:10
netvrdim ze jsi barbar..;-), kazdy mame pravo na nas nazor, ale podle me DH12 musel vedet, ze jde do tymu, kde proste prvni slovo ma kobe, a svou pozici si bude muset vybudovat, ale s tema trestnyma hodama to uplne pravda neni, pri 79 az 82 zapasech v orlandu hazel od sezony 07/08 mezi 800 az 900 sestkami. a to uz byl volbou cislo jedna. Ted za lakers ma v 37 zapasech 361 vystrelenych sestek. coz je podobny prumer... uspesnost je druha vec, i kdyz ta uz mu klesla pod 50% v posledni sezone za ORL... muzeme vsak spekulovat do jake miry se pod timto podepsali problemy se zady...

Ale s tim ze v tomto problem neni se shodneme, protoze ono tech problemu je u lakers mnohem vic...a ac to vzdycky v par zapasech vypada ze uz nasli spolecnou rec, pak se ukaze, ze to neni tak jednoduche jak to vypada..
bigticket | 21. 01. 2013 13:12:38
:) neboj zápasy sleduju a vidít pořád to samé. A takovej basketbalovej barbar taky nejsem , abych nevěděl že střela po faulu se nepočítá pokud nedá koš,ale s tima šestkama-Howard jich háže míň jak v Orlandu takže v tom to nebude...

Reakce na zprávu:
dusky | 20. 01. 2013 23:58:32
jo, posledni dva zapasy jednoznacne podil na prohrach ma kobe, ale jinak? dyt to je k smichu..porad do kola..v letosni sezone jednoznacne kobe strili s nejvetsi uspesnosti v kariere, a co se tyce howarda..ono pro cloveka kterej nesleduje zapasy a jen se diva na statistiky po zapase, to muze bejt zkreslujici...ale je celkem dulezity si uvedomit, ze pri faulu na hrace, pokud neda kos, tak se nezapocitava do strel..a to ze ma howard pravidelne pres 10 sestek znamena vetsinou minimalne 5 pokusu o strelbu, kdy byl zfaulovan..to jen tak na okraj..
janco52 | 21. 01. 2013 11:44:16
tak akoze mi pride hlupe hovorit ze D12 sa tam nehodi ked pred seonou sa pisalo ako o najsilnejsej prvej 5ke vsetkyc cias ved si trebo uvedomit ze d12(najviac bodov po pick and rollov) a Nash(najviac asistencii po pick and rolle) za minuly rok dalej jeden s najlebsie skorujucich hracovvsetkych cias a pall gasol ktory vie vystrelit aj z dialky cize tam nejde o to ze sa tam D12 nehodi tam ide o to ze Trener si nevie dat rady a spravne pouzivat tych hracov ktorych tam ma respektive mozno Kobe si neda povedat a tu loptu che mat viacej ako Nash a ako to tu pisali viacery strasne zla chemia v teame a slaba lavicka a dost nevhodny trener su tie veci precu sa kde su
mika | 21. 01. 2013 11:07:36
moc hezky napsáno !!
Ale proboha, tohle si vedení LAL neuvědomovalo, když o DH stálo ??? A on sám taky ?

Reakce na zprávu:
johny4 | 20. 01. 2013 11:00:21
Když to navážu, tak tady je krásně vidět rozdíl mezi Orlandem a Lakers. Orlando hrálo na svou superstar Centr, který je pod košem ohromně nebezpečný, takže se musel zdvojovat. To paradoxně vedlo k tomu, že hráči na perimetru měli wide open shots. Když máte v týmu několik dobrých střelců v té době Richardsony, Redick a Anderson - který zároveň nejsou, tak silný, aby jste je museli neustále presovat. Takže stačilo, aby Howard na sebe nalákal obránce a vyhodil ven. Popřípadě sám zakončil.
V Lakers je hlavní postavou Kobe, to znamená, že Kobe nemá tolik open shots, ale svým způsobem si za to může sám. Respektive styl hry. Vždycky je lepší hrát primárně na hráče pod košem. Kdyby hráli víc přes Howarda, tak Kobe bude mít více lehkých střel a bodově by na tom byl skoro stejně.

Btw dneska Denver - Oklahoma, bude zajímavý. Denver moc domácí zápasy nepouští! (wash byl vyjímka)
kucko | 21. 01. 2013 09:21:32
Ja neviem proste, lahko sa to hovorí ale keď vidím Howarda, tak mi nepríde v útoku dominantný. Keď som videl Shaqa, ten v útoku smeče s faulom cez hráča, jeho proste nešlo odstaviť a zastaviť. Síce sa basketbal odvtedy zmenil, ale Howard už nie je v útoku taký razantný. Teda je, ale každý štvrtý zápas...Neverím že menšie fauly ho dokážu takto zastaviť. Howard si tie strely musí vytvoriť, on loptu dostane len si musí vytvoriť pozíciu, doskočiť v útoku. Niečo ako to robil J.Hill, škoda že sa zranil
dajo | 21. 01. 2013 06:19:21
zase tie strely nemôžeš brať úplne takto pretože on môže byť faulovaný a popritom nemusí mať ani loptu alebo len hrajú signál chápeš ako to myslím ? :)
dusky | 20. 01. 2013 23:58:32
jo, posledni dva zapasy jednoznacne podil na prohrach ma kobe, ale jinak? dyt to je k smichu..porad do kola..v letosni sezone jednoznacne kobe strili s nejvetsi uspesnosti v kariere, a co se tyce howarda..ono pro cloveka kterej nesleduje zapasy a jen se diva na statistiky po zapase, to muze bejt zkreslujici...ale je celkem dulezity si uvedomit, ze pri faulu na hrace, pokud neda kos, tak se nezapocitava do strel..a to ze ma howard pravidelne pres 10 sestek znamena vetsinou minimalne 5 pokusu o strelbu, kdy byl zfaulovan..to jen tak na okraj..
bigticket | 20. 01. 2013 23:50:31
Kobe sice dává solidní body ,ale s jakou úspěšností a kolik pak střel zbyde na Howarda?Lakers by si měli uvědomit ,že chyby nebudou v hráčích okolo Kobeho.
dusky | 20. 01. 2013 22:08:45
lakers uz skoro pravidelna tragedie. zapas si nezaslouzili vyhrat, jejich laxnost byla misty az do oci bijici...ale popravde vykon rozhodcich zapasu moc nepridal..(vylouceni howarda nebylo za protesty, ale za druhou technickou, ktera nebyla, o nekterych rozhodnutich ke konci nemluve, ale jak rikam, v tom problem nebyl...s timhle vykonem dostanou v chicagu a memphisu tak o 30...
kingmatesdiaz | 20. 01. 2013 21:58:35
Birdman späť na palubovky, síce za Heat ale snáď si zahrá dosť minúť a pomôže im na doskoky. Premňa je to elitný blokár ktorý vždy prinesie veľa energie na ihrisko a takisto rozohní aj fanúškov.
kucko | 20. 01. 2013 21:26:50
darmo, hráči môžu byť skvelý, chemistry neovplyvníš. Tak ako volakedy sa nedalo pozerať na hru mela s amarem, tak to teraz nejde v Lakers. A nie je to len súhra Howard-Kobe, celkový systém hry im nevyhovuje, hrať sa na 3kových špecialistov...a niekedy mi príde ak keby nikto v tíme nevedel brániť. Pritom Kobe, Howard, MWP, dokonca aj Ebanks sú velmi dobrý obrancovia. Ale dokopy to nejde. A tá obrana Pick´n roll to tak na základnej škole nebránia deti :D

Reakce na zprávu:
dajo | 20. 01. 2013 21:02:12
fantastické vracanie sa do obrany ... ach jaj
dajo | 20. 01. 2013 21:02:12
fantastické vracanie sa do obrany ... ach jaj
dajo | 20. 01. 2013 20:57:45
teraz ho potrebujú.. no ale ak dostanú koš a dajú a dostanú tak je to k hovnu :D no ale uvidíme :)

Reakce na zprávu:
kucko | 20. 01. 2013 20:51:35
keď už chcú hrať Lakers cez 3-ky, tak nech tam dá aspoň Meeksa...a tá obrana neexistuje ani :D a Kobe je taký jeden zápas premení takéto strely všetky, na druhý nedá ani bod z takých striel :D
kucko | 20. 01. 2013 20:51:35
keď už chcú hrať Lakers cez 3-ky, tak nech tam dá aspoň Meeksa...a tá obrana neexistuje ani :D a Kobe je taký jeden zápas premení takéto strely všetky, na druhý nedá ani bod z takých striel :D

Reakce na zprávu:
dajo | 20. 01. 2013 20:45:49
Chlapi pozerám ten zápas LA vs TOR a trocha nerozumiem tej Kobeho strelbe. Neviem či ho vyčerpáva tá obrana na toho Calderóna alebo to proste len nejde. Niektoré tie strely volí dosť zlé takto to vyhrať nepôjde.A tá obrana niektoré fázy :D :D koniec :D
dajo | 20. 01. 2013 20:45:49
Chlapi pozerám ten zápas LA vs TOR a trocha nerozumiem tej Kobeho strelbe. Neviem či ho vyčerpáva tá obrana na toho Calderóna alebo to proste len nejde. Niektoré tie strely volí dosť zlé takto to vyhrať nepôjde.A tá obrana niektoré fázy :D :D koniec :D
janco52 | 20. 01. 2013 17:02:00
:D hej hej ved stym Rosom som to prehnal a co sa tyka pispevkou v noci tak to vecinou byva vpyvim alkoholu vid vcera to som ani nevedel ze som sem daco pisal a Rosa proste nemam rad

a este k tomu Howardovy tak ORL bolo najsilnejse a bolo vo finale prave vtedy ked na 4ke nastupoval Lewisu respektive turkoglu(vtedy mu to este padalo) a presne ako pisal Johny tak Howarda zdvojili pod kosom a 4hraci si podali loptu na perimetry z ktorych kazdy shcopny bezprolbemov dat 3jku

a jasne ze keby isiel Lebron hocikde aj do Chralotte tak hned by mali snacu na PO a to jediny v celej lige o ktorom sa to da povedat mozno este Durant ten je vskutku nebranitelny
johny4 | 20. 01. 2013 14:21:23
já už jsem si na Jancovi52 úlety zvyknul. Skoro vždy ty svoje perly vypustí v noci, jinak se jakž takž kontroluje :-))
dajo | 20. 01. 2013 13:29:04
počúvaj tvoje príspevky sledujem už dlhšie ale čo ty niekedy sem napíšeš to je úplný koniec... nič v zlom ale je to tak! (Rose bez mozgu) :D :D :D :D :D

Reakce na zprávu:
janco52 | 20. 01. 2013 01:50:21
tak co sa tyka sestiek tak vcera som kukal zapas a komentatori vraveli ze keby dal 23 s 23 tak je to rekord NBA a Dirk co spravil to tiez boo zrovna porti OKC co som sledoval a on dal 42 s 42(PO 2011) po sebe iducich sestiek ale nie v jednom zapase a tiez spravil rekord a D Rose je jedne s najviac precnovanych hracov v NBA a jeho MVP bolo vysmech ale som zvedavy ako bude hrat be jednej nohy(on je skoro to iste ako wesbrook skvely atlet bez mozgu)
guno | 20. 01. 2013 12:09:08
O tom MVP je to take diskutabilne stale sa mi zda, nie su urcene ziadne pravidla co znamena najuzitocnejsi hrac proste. Ale keby vezmes Rosa, Howarda a Jamesa a das ich do najslabsieho teamu ligy tak kedy by mal ten team najvacsie sance na uspech? Ktory hrac by tomu teamu priniesol najviac? To podla mna urcuje kto z nich je najuzitocnejsi hrac. Keby sa rozhodovalo len samostane za jeden rok, ze by hlasujuci museli povinne zabudnut kto cenu vyhral posledny rok(alebo poslednych 5) tak to zas vyhra James jednoznacne podla mna aj ked Durant ma takisto perfektnu sezonu zatial a celkom by som mu doprial to MVP(ale jedine ak Miami vyhra titul :D)
johny4 | 20. 01. 2013 11:00:21
Když to navážu, tak tady je krásně vidět rozdíl mezi Orlandem a Lakers. Orlando hrálo na svou superstar Centr, který je pod košem ohromně nebezpečný, takže se musel zdvojovat. To paradoxně vedlo k tomu, že hráči na perimetru měli wide open shots. Když máte v týmu několik dobrých střelců v té době Richardsony, Redick a Anderson - který zároveň nejsou, tak silný, aby jste je museli neustále presovat. Takže stačilo, aby Howard na sebe nalákal obránce a vyhodil ven. Popřípadě sám zakončil.
V Lakers je hlavní postavou Kobe, to znamená, že Kobe nemá tolik open shots, ale svým způsobem si za to může sám. Respektive styl hry. Vždycky je lepší hrát primárně na hráče pod košem. Kdyby hráli víc přes Howarda, tak Kobe bude mít více lehkých střel a bodově by na tom byl skoro stejně.

Btw dneska Denver - Oklahoma, bude zajímavý. Denver moc domácí zápasy nepouští! (wash byl vyjímka)
janco52 | 20. 01. 2013 10:02:25
hej to som prehnal a ten rok mal jednoznacne podla cisiel vyhrat Howard a o tom ze LBJ je najlepsi na svete neni pochyb len MVP je najuzitocnejsi hrac a ked som uz pri tom tak v tom roku 2011 ked vyhral rose tak ked nehral tak chikao bolo stale dobre a u Howarda to bolo ze ked bol na ihrisku tak primerne bolo ORL +7 a ked nebol bolo -6
guno | 20. 01. 2013 02:43:06
Tak neviem ci by som D.Rosa nazval az atletom bez mozgu ale kazdopadne jeho MVP bolo len preto ze LBJ to vyhral minuly rok a aj ked bol jednoznacne najlepsi tak 2x po sebe by to dostal len keby bol uplne fenomenalny. Tak isto ako tento rok aj ked vsetci budu vediet ze je jednoznacne najlepsi na svete tak to nedostane pokial nebude aspon o 3 triedy pred ostatnymi. Cize bud KD alebo CP su na tom zatial lepsie, aj ked vsetci vedia ze LBJ je lepsi.
janco52 | 20. 01. 2013 01:50:21
tak co sa tyka sestiek tak vcera som kukal zapas a komentatori vraveli ze keby dal 23 s 23 tak je to rekord NBA a Dirk co spravil to tiez boo zrovna porti OKC co som sledoval a on dal 42 s 42(PO 2011) po sebe iducich sestiek ale nie v jednom zapase a tiez spravil rekord a D Rose je jedne s najviac precnovanych hracov v NBA a jeho MVP bolo vysmech ale som zvedavy ako bude hrat be jednej nohy(on je skoro to iste ako wesbrook skvely atlet bez mozgu)
brentak | 19. 01. 2013 20:43:41
Těšíte se taky tak jako já na návrat D.Rose? Někde jsem zahlédnul že se má vrát na palubovku už kolem 18.února, ale nejsem si jistý.
krausik | 19. 01. 2013 11:56:59
Super,dneska mi nevyšlo jen Toronto :D
guno | 19. 01. 2013 11:44:29
Viem ze Dirk mal v PO 2 roky dozadu taketo zapasy ale neviem presne kolko ich dal najviac, tusim ze cez 20 to bolo ale

Reakce na zprávu:
chb1dw3lj | 19. 01. 2013 09:08:43
Viděli jste někdy v NBA aby někdo měl 21/21 šestky ?
chb1dw3lj | 19. 01. 2013 09:08:43
Viděli jste někdy v NBA aby někdo měl 21/21 šestky ?
pivo6 | 18. 01. 2013 17:55:33
Zdravím teď v podvečer :-). Dnes se mi BOS a PHI moc nezamlouvá, je tu zde nějaký expert přes sázení? :-)
janco52 | 18. 01. 2013 12:29:33
chcem sa spytat ci aj tento rok planujete spravit cely zoznam spekulaciy a tradov vzhlaodm k bliiacemu sa trade dedlinu ako ste to robili vlani

Uživatelské menu

Vyhledávání

Hledaný výraz:

LiveScore

CLECLE-WASWAS115:105(57:54)Review
PHIPHI-INDIND107:121(50:61)Review
MINMIN-LALLAL97:87(50:44)Review
MEMMEM-BKNBKN135:119(69:56)Review
CHICHI-CHACHA109:95(59:44)Review
DENDEN-LACLAC120:98(48:47)Review
UTAUTA-PHXPHX126:134(71:76)Review
PORPOR-SASSAS116:118(42:52)Review

Přímé přenosy v TV

novasport2 14. 12. 2024 22:30
MILMIL-ATLATL22:30Preview
novasport2 15. 12. 2024 02:30
OKCOKC-HOUHOU02:30Preview
» další přenosy NBA v TV

Nejtipovanější zápasy

Domácí-Hosté 12
Milwaukee MIL - ATL Atlanta112
Oklahoma City OKC - HOU Houston41
Indiana IND - NOP New Orleans41

Narozeniny hráčů

14.12.LACBatum, Nicolas36 let
14.12.Covington, Robert34 let
14.12.Walker IV, Lonnie26 let

Aktuální přestupy

Aktuální zranění

13.12.BKNYongxi- koleno (konec sezóny)
13.12.PHIMartin- rameno
13.12.DETHarris- ruka
12.12.DETDuren- zápěstí
12.12.SASCastle- rameno
12.12.LALJames- osobní důvody
11.12.UTAMykhailiuk- tříslo
>> všechna zranění
banner 300x250 pixel

Nejnovější komentáře

02.12.2024 10:07 - mika - Tak že bude po dvaceti zápasech na Západě druhej Houston, to je asi největší pře... [Hlavní diskuze]
16.11.2024 22:58 - David Kolář - Nbasket.cz - Opraveno, díky. [Hlavní diskuze]
15.11.2024 10:57 - cdwn - .....s bilancí 391-824 v základní části (62.8%).Vloudila se chybička v článku o ... [Hlavní diskuze]
19.05.2024 16:53 - cdwn - Dolph Schayes died of cancer on December 10, 2015, at the age of 87. He was buri... [Hlavní diskuze]